top of page

Training Employer Branding Quest

Werkgeluk_cirkel_KantoorBende_employer branding.jpg

Alle trainingen van KantoorBende zijn gebaseerd op een fase uit de medewerkersreis binnen jouw bedrijf. Door alle fases van de Cirkel van Werkgeluk te doorlopen werk je aan een duurzame werkrelatie met nieuwe en bestaande medewerkers. Tijdens deze training werken we aan de eerste fase: jouw onderscheidend vermogen op het gebied van werkgeverschap 

Niveau: Mbo+, Hbo

Doelgroep: HR medewerkers, recruiters, medewerkers en bedrijfseigenaren

Duur: In overleg (dit is afhankelijk van aantal praktijkopdrachten)

Tijdsinvestering: De training duurt 4 uur inclusief 1 praktijkopdracht. Per opvolgende praktijkopdracht is de tijdsinvestering 2-3 uur

Investering

Locatie training: in overleg

Aantal deelnemers: minimaal 4

Optioneel: combineer deze training met de training Vacature Schrijven Over Werkgeluk.

De training

 

Waarom zou toptalent voor jouw bedrijf moeten kiezen en niet voor de concurrent? Die beslissing hangt af van jouw imago als werkgever. Sta je bekend als goede werkgever? Op welk gebied? Waarom moet de kandidaat voor jou kiezen? 

 

In deze training ontwikkel je op basis van de werkgeluk-pijlers binnen jouw organisatie een sterke werkgeversidentiteit. Dit doe je samen met alle collega’s die betrokken zijn bij de arbeidsmarktcommunicatie. Na deze training staan alle neuzen dezelfde kant op en staat de basis om samen verder te bouwen aan een sterk ‘employer brand’. 

​

Iets voor jouw bedrijf?

 

  • Je wil investeren in je eigen werkgeversimago (employer brand) zodat het aantrekken van talent makkelijker verloopt.
     

  • Je houdt van actieve trainingen: je gaat direct aan de slag met het bouwen van jouw werkgeversimago.
     

  • Door middel van gamification dagen we jullie uit om de leerstof direct toe te passen in de praktijk. Jullie zijn bloedje fanatiek en daarom is dit een leervorm die goed bij het bedrijf past (en ook nog eens leuk is).  

​

 

Programma training

​

De training op de eerste dag: luister, leer ennnn actie!

Tijdens de training op de eerste dag ga je samen aan de slag met de Employer Value Proposition (EVP). Zo kom je erachter wie je bent als werkgever. Waar onderscheidt jullie bedrijf zich in als het gaat om goed werkgeverschap en hoe breng je dat op een aantrekkelijker manier over de bühne? Maken we onze beloftes ook waar in de praktijk?

 

De input van je collega’s zijn onmisbaar bij het maken van je werkgeversidentiteit, zij worden daarom betrokken tijdens een praktijkopdracht van de quest. Al tijdens de training start de quest en gaan jullie samen aan de slag.


Quest: The game is on!

Na een week volgt er een nieuwe praktijkopdracht en werken jullie verder aan de Employer Value Proposition. Een stukje kennis van dag 1 wordt herhaald en de deelnemers passen het direct toe tijdens een bijpassende praktijkopdracht. Op deze manier blijft de kennis goed hangen en wordt het direct toegepast op de praktijk.

 

Follow-up

De quest is voorbij, maar de training gaat door. Er volgt een follow-up waarbij de deelnemers wekelijks tips & tricks ontvangen die eveneens direct toepasbaar zijn op de praktijk.

​

In deze training slaan de afdelingen HR, Marketing en/of Recruitment de handen ineen. Samen ontwikkelen jullie de basis voor een aantrekkelijk employer brand dat zich onderscheidt van de concurrent. 

​

Meer weten? Klik op onderstaande button en vraag een kennismakingsgesprek aan. 

"Pleasure in the job

puts perfection in the work "

Aristoteles

Naamloos-1.png
bottom of page